טפסי שרות / מועדון לקוחות חכם

ניהול שרות לקוחות / מועדון לקוחות הוא אתגר לא פשוט, הדורש התמודדות עם כמויות אדירות של נתונים, שדיוקם, הטמעתם והפיכתם למידע שיווקי איכותי חיוניים לפעילות הליבה של הארגון– מקסום פוטנציאל השיווק והמכירות והגדלת הרווחיות..

אז מה מפריע לך לממש את פוטנציאל מועדון הלקוחות שלך?

  • קושי, סרבול ומגבלות טכניות באיסוף נתונים מדויקים אודות הלקוחות שלך
  • תלות יתר ב"גורם האנושי" באיכות הקלדת נתונים, בקרה על נכונותם, שמירה מפני אבדן ונזק
  • קושי והשקעת משאבים בהחזקת ארכיון שישרת נאמנה את צרכי מועדון הלקוחות שלך
  • חוסר התאמה בין המערכות השונות הקולטות נתונים שנאספו
  • קושי בשליפת מידע אמין ורלוונטי עקב ריבוי מערכות
  • חוסר גמישות לשינויים בסוגי המידע הנדרש על פי צרכי המועדון הדינמיים
  • בזבוז משאבי אנוש שניתן לנצלם לצורך ליבת פעילות המועדון

למה לעבוד עם התוכנה של DIFFER?

  • Differ מספקת לך פתרון פשוט, חכם וחסכוני למימוש פוטנציאל הרווחיות של מועדון הלקוחות שלך.
  • Differ אוספת את הנתונים באופן המדויק ביותר, מגבה אותם ודואגת להטמעתם במערכות המידע של הארגון. זאת בתהליך פשוט, ללא בזבוז משאבים,
    ותוך צמצום דרסטי של טעויות אנוש, כשהיא ומאפשרת שליפה מהירה של נתונים מדוייקים ורלוונטיים בכל עת.
  • Differ היא פלטפורמה גמישה, שניתן להתאימה בקלות לכל סביבת עבודה. תוכל לקבוע את המבנה האופטימלי עבורך ולשנותו בכל עת מבלי לגרום
    לאבדן או שינוי בנתונים הקיימים.
  • Differ חוסכת שעות עבודה רבות ואת העלויות הכרוכות בהן, ומפנה עבורך את הזמן ואת המשאבים הנחוצים למימוש הפוטנציאל הגלום בנתוני מועדון הלקוחות,שכל כך הרבה חשיבה ומאמץ הושקעו באיסופם.
  • Differ גמישה וקלה להפעלה ומעניקה חוויית משתמש נוחה, פשוטה וידידותית.

נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? חובת ההוכחה היא עלינו.
נשמח להציג בפניך את הפתרון החכם של Differ למועדון הלקוחות שלך.  

צור איתנו קשר ונציג שלנו יחזור אליך בהקדם

שם חברה (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

השאר פרטים ונחזור אליך